2 Normale weken - Reisverslag uit Växjö, Zweden van Jasper Corts - WaarBenJij.nu 2 Normale weken - Reisverslag uit Växjö, Zweden van Jasper Corts - WaarBenJij.nu

2 Normale weken

Blijf op de hoogte en volg Jasper

01 April 2014 | Zweden, Växjö

De 2 weken na Lapland zijn eigenlijk vrij druk verlopen. Eerst kon er een beetje bijgekomen worden op maandag, dat wilde zeggen dat we om 11 uur hadden afgesproken om het paper af te ronden. In deze week stonden namelijk 2 seminars gepland en 2 papers. Helaas moest ik voor het individuele paper het boek nog “eventjes” doorlezen. Op maandag dus het groepspaper afgerond en de presentatie daarbij afgemaakt. In de avond hadden we nog een diner met alle mensen van Lapland gepland, zo konden we nog even napraten en alle foto’s uitwisselen. Toch een klein 15 gigabyte aan foto’s.

Op dinsdag heb ik dus aan het individuele paper gezeten, het boekje was niet al te dik dus na een paar uur was ik er wel doorheen. Hierna het paper geschreven want als het ware je “toegang” was tot het seminar op woensdag. Al met al even haasten maar goed dat is ook weer gelukt.

De seminars op woensdag en donderdag verliepen goed en we kwamen eigenlijk zonder al te veel moeite door de opposities van de andere groepen heen. Op deze manier was het vak Leadership Theories ook weer afgerond. Alleen op woensdag nog het tentamen maar dat is zorg voor na het weekend.

Op vrijdag het eerste grote Vallgatan feest, het thema voor dit feest was Beauties and Geeks, de foto’s zullen de meeste wel op facebook gezien hebben, een erg leuke en gezellige avond. Het mooie aan dit feest was dat ik alleen maar een trap af moest om op mijn kamer te komen, ook wel is lekker. Het was dan ook half 5 dat de muziek uit ging. De volgende ochtend met een groepje de rotzooi opgeruimd, ik zal de details besparen, maar het was een goed gore bende. In de avond besloten we te eten met z’n allen en daarna een avondje te stappen in Sivans, niks mis mee dus.

Vanaf maandag stond even 2 dagen blokken op het programma, op woensdag was het tentamen van leadership theories, ik denk dat dit ook weer goed is verlopen, maar goed de uitslag zal ergens volgende week komen. Dus we gaan het zien. Eigenlijk na de woensdag even rustig aan gedaan en vooral genoten van het mooie weer, want ook hier is het ondertussen lente geworden. Op zaterdag hebben we voor het eerst gebarbecued op campus, dus een prima weekend besteding zo.

Vandaag ben ik begonnen met mijn nieuwe course Global Strategic Management, wat het allemaal inhoudt weet ik nog niet helemaal maar dat gaan we de komende tijd wel zien.

Dan wil ik nog iedereen even bedanken die een kaartje heeft gestuurd!

Jasper




  • 01 April 2014 - 15:45

    Anous:

    Lekker bezig lees ik allemaal Jasper. Veel studie en feesten, niets voor jou.. Xxx

  • 01 April 2014 - 19:02

    Caroline:

    Hey daar in dat mooie gezellige Zweden.
    Even rustig aan is ook wel eens lekker, nou ja tussen het studeren en de feesten door dan!!!
    lieve Jasper we zitten alweer op de helft, vooral blijven genieten. Voor donderdag veel plezier!!!
    hieperdepierdepiep hoera!!!!
    Veel liefs en dikke kus van je mams xxxxxx

  • 03 April 2014 - 00:12

    Anje:

    Hé Jasper
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. En maak er een gezellig feestje van.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jasper

Het komende half jaar ga ik een Semester studeren aan de Linneuniversitet in Växjö. Met dit blog wil ik iedereen op de hoogte houden.

Actief sinds 13 Jan. 2014
Verslag gelezen: 396
Totaal aantal bezoekers 11089

Voorgaande reizen:

13 Januari 2014 - 16 Juni 2014

Växjö

Landen bezocht: